Colori Shoes & Accessories

  • LEVERING BINNEN 1 - 3 WERKDAGEN
  • 14 DAGEN BEDENKTIJD
  • VEILIG BETALEN
  • |
  • |
  • Registreren

Garantie & Klachten

HOE KAN IK MIJN PRODUCTEN HET BEST ONDERHOUDEN?
1. SPRAY IS OKÉ (BESCHERMEN):
Nieuwe schoenen gekocht? Spuit ze voor gebruik goed in met een daarvoor bestemde spray. Deze spray beschermt je schoenen tegen vuil, stoot water af en voedt het materiaal. Multispray van het merk Marla is universeel, dus je gebruikt het voor alle leersoorten. Herhaal dit proces vervolgens om de 7x dragen. 

2. POETSWONDER (ONDERHOUDEN):
Voorkom kale neuzen of scheuren in het leer. Poetsen is de oplossing. Zet die schoenpoetskist regelmatig op tafel, smeer ze in met de juiste kleur, laat het tien minuten intrekken en wrijf uit. Met een kwartiertje poetsen per maand gaan je schoenen veel langer mee. Suède i.p.v. glad leer? Maak dan gebruik van de Suède & Nubuck Renovator van Marla. Deze spray herstelt de kleur van vaal geworden delen van suède of nubuck laarzen, schoenen, tassen en jassen. Tevens is de spray speciaal geformuleerd tegen indringen van vocht en vuil.

3. DOE EEN WISSEL (AFWISSELEN):
Laat je schoenen relaxen. Wissel een paar regelmatig af, zodat ze de tijd hebben om te drogen. Het leer komt op deze manier ook tot rust. Zet je schoenen met schoenspanners op een neutrale plaats, dus niet te warm of koud.

4. DE WASSTRAAT (SCHOONMAKEN):
Vieze schoenen of kleine beschadigingen als lijmvlekken? Gebruik een soft gum voor gladleer, een borsteltje voor suède en milde shampoo voor je sneakers van textiel. Kom je daarna weer netjes en schoon voor de dag.

5. UITGLIJDERS (GLADDE ZOLEN):
Last van te gladde zolen? Dat is zo opgelost. Ruw je zool op met een schuurpapiertje. De lak onder je schoenen is vaak onderdeel van het design, maar zorgt soms voor uitglijders. 

Voor al het onderhoud adviseren wij de Marla onderhoudsproducten. Krijg je problemen met je schoenen of andere producten na het inspuiten met een ander product dan Marla, dan kunnen we je helaas niet tegemoet komen in de schade of kosten.

IK HEB EEN KAPOT OF VERKLEURD PRODUCT ONTVANGEN. WAT NU?
Dit is heel vervelend. Wij besteden uiterste zorg aan het inpakken van de bestellingen en we proberen dit voorafgaand aan de verzending te voorkomen door alle schoenen uitvoerig te checken. Als je onverhoopt toch een kapot of verkleurd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice: 030-6561973.

HOE KAN IK EEN KLACHT MELDEN OVER EEN PRODUCT?
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de service gerichtheid naar jou als klant. We willen namelijk dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Heb je toch een klacht, meld die dan zo snel mogelijk, per email of telefoon. Zet in deze e-mail een paar duidelijke foto's, de omschrijving van de klacht, aankoopdatum en eventuele artikelnummers.

Je kunt een e-mail sturen naar [email protected]
Ook kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: 030-2384030
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 13.00.

Een klachtenbrief kun je per post versturen naar : 
Multicolori B.V. , t.a.v. Afdeling klantenservice, Ambachtsweg 46, 3542DH Utrecht.

Vervolgens ontvang je van ons een reactie ter bevestiging van de klacht. Wij nemen de klacht in behandeling en je kunt binnen 7 dagen een antwoord van ons verwachten. 

Je kunt een eventuele klacht ook melden bij de Stichting Webwinkelkeur. Zij zullen kosteloos bemiddelen. 

Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op jouw klacht van toepassing zijn.

WAT IS MIJN GARANTIEPERIODE?
De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Mocht er een klacht ontstaan buiten de periode van 6 maanden dan is het mogelijk dat hier nog een fabrieksgarantie op van toepassing is maar dit is slechts het geval in een beperkt aantal gevallen.

Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Neem voor vragen over specifieke gevallen altijd contact op met onze klantenservice via 030-2384030 of [email protected]. Er wordt binnen 7 werkdagen gereageerd op de klacht.

Mocht de klacht niet door Colori kunnen worden opgelost dan kan er contact opgenomen worden met de geschillencommissie Stichting Webwinkelkeur. 

WAAR IS GARANTIE OP GEBASEERD?
Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van de Stichting Webwinkelkeur vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. De fabrieksgarantie is zeer verschillend per fabrikant.

WELKE KLACHTEN WORDEN NIET VERGOED?
Slijtage van zolen en hakken, afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet te verwijten zijn worden niet vergoed.

Er kan veel voorkomen worden door het gebruik van de aanbevolen onderhoudsartikelen die ook in de online shop of winkels verkrijgbaar zijn.

Modellen uit de Basiscollectie
© Copyright 2024 Colori Shoes & Accessories - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »