Colori Shoes & Accessories

  • LEVERING BINNEN 1 - 3 WERKDAGEN
  • 14 DAGEN BEDENKTIJD
  • VEILIG BETALEN
  • |
  • |
  • Registreren

Bestellen & Bezorging

WAT IS DE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING? 
Voor artikelen die uit voorraad leverbaar zijn, geldt: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, is de volgende werkdag in huis. Soms hebben orders een levertijd van 3 - 5 werkdagen. 

HOE WISSEL IK MIJN KORTINGSCODE OF CADEAUBON IN?
Een Colori kortingscode of cadeaubon kan ingewisseld worden in de webshop. Op de cadeaubon staat een code (combinatie letters en cijfers) die ingevoerd kan worden in het daarvoor bestemde veld 'kortingscode' op de pagina winkelwagen. 

Heb je nog geen code die je kunt gebruiken in de webshop? Stuur dan een mail naar: [email protected] met een foto van de cadeaubon en wij maken een kortingscode voor je aan zodat je de bon als nog in de webshop kunt verzilveren.

MOET IK VERZENDKOSTEN BETALEN?
De eenmalige bijdrage in de verzendkosten bedraagt € 5,95 per bestelling. Dit is een eenmalig bedrag voor het heen (en mogelijk terug) sturen van je bestelling. Bij ruilen of retourneren ontvang je per mail een retoursticker waarmee de bestelling kosteloos aan ons geretourneerd kan worden. 

Bij een omruiling betaal je over de nieuwe zending géén bijdrage in verzendkosten; die bijdrage betaal je te allen tijde eenmalig, bij de eerste bestelling. 

Retourneren kan op 2 manieren:

->via PostNL naar het ons adres:
Colori Shoes & Accessories
Ambachtsweg 46
3542DH  UTRECHT

-> zelf afgeven op dit adres


HOE WEET IK WAT DE VERZENDSTATUS VAN MIJN BESTELLING IS?

Zodra de bestelling verzonden is ontvang je van ons een email met daarin een track & trace code waarmee je de status van je bestelling kunt bekijken. Hierin wordt meestal een tijdsindicatie gegeven voor de bezorging.

KAN IK MIJN BESTELLING OP EEN ANDER ADRES ONTVANGEN?
Ja, in het bestelproces kun je kiezen voor een 'ander afleveradres'. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de naam van de organisatie en evt. afdeling aan en vermeld ook duidelijk je eigen naam erbij.

IS DE COLLECTIE IN DE ONLINE SHOP HET VOLLEDIGE AANBOD?
Ja, alle items die aangeboden worden via de online shop is de daadwerkelijke voorraad op dat moment. Je kunt gebruik maken van de optie 'maat uitverkocht?' en daar je e-mailadres achterlaten. Zodra het item eventueel opnieuw aanwezig is, ontvang je daar bericht van

WAT ALS IK EEN VERKEERD ADRES HEB OPGEGEVEN?
Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres voor je wijzigen. Neem dus snel contact op  en stuur een mailtje naar: [email protected] Vermeld duidelijk je naam en ordernummer.

ZIJN ALLE PRIJZEN INCLUSIEF BTW?
Ja, alle prijzen die op www.colorishoes.nl vermeld staan zijn inclusief BTW.

VERSTUREN JULLIE OOK NAAR HET BUITENLAND?
Ja, Colori verstuurt ook naar het buitenland. Bestellingen kunnen worden verstuurd naar een groot aantal landen in Europa: België, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Spanje & Italië. Per land gelden andere portokosten. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de klantenservice.  

HET ARTIKEL DAT IK HEB GEKOCHT IS NU AFGEPRIJSD IN DE SALE. WAT NU?
Wanneer je zeker weet dat je het artikel wat je gekocht hebt wilt houden en je binnen 7 dagen na de aankoop reageert, ontvang je een kortingscode voor een volgende aankoop t.w.v. het prijsverschil. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice:  [email protected].


Modellen uit de Basiscollectie
© Copyright 2024 Colori Shoes & Accessories - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »